שק ההריון ריק האם אפשרי?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ליפני ככמה ימים עשיתי אולטרסאונד בשבוע 7+ יומיים, נאמר לי שהשק ריק ,האם הדבר אפשרי? הרופאה המטפלת בי ביקשה לעשות שוב אולטרסאונד בעוד כשבוע לראות האם יש שינוי. יש לציין כי לאחר האולטרסאונד מייד רצתי לעשות בדיקת שתן ביתית והיא יצאה חיובית. אודה על תשובתכם .
אפשרי ביותר מאחר ועובר הפסיק להיתפתח אפילו לא עובר אל התאים הפסיקו להתחלק מחכים בדרך כלל עוד שבוע כדי להיות משוכנעים שהשק הכן ריק ובדרך כלל מתרחשת הפלה טבעית או מבצעים גרידא
סמי כתב/ה: > > אפשרי ביותר מאחר ועובר הפסיק להיתפתח אפילו לא עובר > אל התאים הפסיקו להתחלק מחכים בדרך כלל עוד שבוע כדי > להיות משוכנעים שהשק הכן ריק ובדרך כלל מתרחשת הפלה טבעית או > מבצעים גרידא