הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כמה זמן יש להמתין לאחר גרידה (הפלה טבעית) עד לניסיון הבא להיכנס להריון?
המתנה הרצויה היא3-4 שבועות לפחות
ליאת הדעות חלוקות חלק מהרופאים ממליצים לחכות למחזור אחד וחלק גורסים שאין צורך לחכות אפשר מייד אחרי שבועיים להכנס שוב אבל כדיי מאד לחכות למחזור אחד בצלחה בפעם הבאה
היי ליאת הרופאים אינם אחידים בדעתם, וכל אחד אומר אחרת. המסקנה שהגעתי אליה (אחרי ברור מקיף) הייתה להמתין ל-2 מחזורים סדירים, לראות שהגוף אכן חזר לעצמו, ואז אפשר "לצאת לדרך". וחשוב לא פחות לתת קצת זמן לעצמך לעכל את האבידה ולהתמודד עם הריון נוסף שוב. שיהיה המון בהצלחה