טיפולי שיניים בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לי יש בעית חנכיים ונראה לי גם חור האם מותר לעשות ניקוי שיננים והזרקת זריקות לחנכיים בתקופת ההריון אני יודעת שאסור לעשות צילומי רטגנן אך האם מותר לטפל או שהחומרים אינם בריאים אשמח לקבבל תשובה תודה
מותר לטפל בשיניים בזמן הריון, ואם אין ברירה אז גם עושים צילום(כשמלבישים עלייך אפוד עופרת על איזור הבטן). עדיף לחכות לשליש השני של ההריון כדי לטפל אבל שוב אם את חייבת אפשר גם לפני. בקשר לזריקות, את צריכה ליידע את הרופא שיניים שאת בהריון ויתנו לך זריקה מיוחדת לנשים הרות (ללא אדרנלין) . אני כרגע בשבוע 26 ובאמצע סדרת טיפולים, ללא שום בעיה.