שאלה לרופא: מנוחה לאחר מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאלתי: כמה זמן מומלץ לנוח לאחר דיקור מי שפיר ? ואיזו מונחה מומלצת (לא לצאת המהמיטה ?, לא להסתובב בחוץ ? לא להרים משאות ?) תודה.
אירנה שלום, הד"ר לא נמצא בפורום כבר תקופה ארוכה..אענה לך מנסיון עכשווי: מנוחה מלאה במשך יומיים עד שלושה, אשתי הייתה קמה ממנוחה רק עבור שרותים. 72 שעות ראשונות הם הכי קריטיות, בדר"כ אם חלילה נגרמת הפלה כתוצאה מדיקור מי שפיר זה מתרחש ב 72 שעות הראשונות (אך עלול גם עד שלושה שבועות מהדיקור). יש לפנות לרופא במידה וישנם כאבים חזקים ממושכים או דימום או ירידת מים או חום.. בהצלחה והמשך הריון תקין! אביב