תפרי לידה וטיפול
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ילדתי בלידה רגילה אך היו צריכים לגזור ועשו לי תפרים. שאלתי היא האם מותר להתשמש בסבון כדי לנקות ואם לא לכמה זמן. כמה זמן לוקח לאיזור להתאחות???
היי לירן, לא כדאי להשתמש בסבון עם חומציות גבוהה. בודאי שצריך לשמור על ההגיינה, ובעיקר לשטוף היטב לאחר יציאות. כדאי להשתמש ב"בלניום הרמל", או "אמול", או "לקטופיל". מניסיון השימוש בהם מקל ומרגיע, ויחד עם זאת מונע זיהומים וגרד. מזל טוב ובהצלחה! שיר
מזל טוב אני לא אשמח אותך ואומר שזמן החלמה מתפרים הם בערך שלושה שבועות עד חודש בד"כ. סבון וגינלי מאוד עוזר. גליה
אני אחרי שתי לידות קודם כל לשטוף הרבה הרבה ותוך שלושה ארבעה ימים את צריכה להרגיש הקלה משמעותית