פעילות גופנית בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ברצוני לשאול מהם ההגבלות בחדר כושר לאישה בהריון. אני בשבוע 11+3, אני מתאמנת בקביעות מעל שנה ולפי דעתה של הרופאה המטפלת בי, כל (וההדגשה היא על כל...) מה שעשיתי עד היום- אני יכולה להמשיך לעשות. אותי זה משמח אבל למדריכים בחדר כושר יש דעות שונות ומגוונות, כך שעוד לא הצלחתי להבין מה מהן באמת ההגבלות. אני עושה באימון כ- 30-40 דקות אירובי ו 40 דקות אימוני מישקולות למיניהם (לא למטרת ניפוח אלא עיצוב). חוץ מזה מה לגבי הבטן? יש סיבה להמנע מכל מיני סוגים של תרגילי בטן? אשמח לקבל תשובה בתודה מראש - טלי.
מי שנמצאת באימון קבוע יכולה להמשיך רגיל עד כמה שידוע לי שכיבות בטן לא מומלצות.