מספר אולטראסאונדים בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, הרופא שלי ממליץ לעשות אולטראסאונד כל חודש במהלץ ההריון. אני הבנתי שזה לא בריא לעובר לעשות הרבה אולטראסאונדים. למישהי יש מידע נוסף בנושא? מה לכם ממליצים? מה אתן עושות? תודה.
שירה שלום, לא ידוע על נזקים לעובר בבדיקת אולטראסאונד. לדעתי, הצדק עם הרופא שלך. לי קרה מקרה עצוב של הפסקת הריון, עקב מום בשבוע 19. לו הייתי במעקב אולטראסאונד היו מגלים זאת הרבה קודם. בהצלחה! גל
אנחנו עושים פעם בשבועיים ואין בUS כל סכנה לעובר!