האם אני בהריון? נאה לענות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם עשיתי בדיקת דם לפני כמה ימים היתה התוצאה 101 של BAT .אחרי יום עשיתי עוד בדיקה יצא 144.אבל באנטרהסונד לא ראה הרופה ברחם הריון או שקית הריון מה זה אומר האם תוך שבועים או שלוש אפשר לראות באנוטרהסונד ואים כן מה זה אומר?
עולא שלום, כמה זמן עבר מאז המחזור האחרון?
לפני זה היה לי הפלה (ועשיתי בדיקת הרמון אחרון היה אפס) היתי צריכה לקבל מחזור לפי מה שאמר הרופא ב 25/10/02.וכבר עבר שבועים? הביוץ היה אז לפני תאריך המחזור בשבועים