הרפס בשפתיים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב היום בבוקר התחיל לי פצע הרפס על השפתיים. האמת היא שלא היה לי המון שנים אבל זה קורה לי מדי פעם אז לא ממש התרגשתי. הלכתי וקניתי זובירקס - בהוראות רשום להתייעץ עם רופא לפני תחילת השימוש אם הינך בהריון או מניקה. אני בשבוע ה- 22 יש לי ממה להיבהל? אני מהבוקר מורחת נעה
הי נועה, לא מזמן שאלתי במרכז הרעלים, לגבי זובירקס ונאמר לי שנעשו המון מחקרים על התרופה והיא לא מזיקה בהריון. למרות התשובה שקיבלתי החלטתי (ואני ממליצה גם לך) להסתדר בלעדיה וההרפס עבר באופן מפתיע אפילו יותר מהר. שיהיה לך המשך הריון קל ונעים, תמי
רק הצעה - אבל טיפות בך בשם עץ התה עוזרות מאוד להרפס בשפתיים - ומכיוון שהן טבעיות בלבד אין חשש לשימוש בהריון. בהצלחה פרח