דימום בשבוע 6 ?!זקוקה לעצה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בשבוע 6 לפני יומיים התחיל לי דימום ישר נגשתי לרופא שהמליץ על מנוחה של של שבוע הדימום נפסק אך עדיין יוצאת מן הפרשה אדמדמה.- חומה(וסליחה על התאור המלבלב) בנות יקרות, אני בלחץ משהי עברה משהו דומה? אייך זה נגמר? תודה רבה
שלום לך קודם כל להירגע. גם אני עברתי דימום קל בתחילת ההריון - אני בשונה ממך נסעתי ישר לבית חולים. בדקו אותי ונתנו לי שלושה ימי מנוחה - ההפרשות שיוצאות הן כתוצאה מהדימום היום אני בחודש שביעי - כך שזו יכולה להיות התשובה שלך לסוף טוב הכל טוב. בכל אופן במידה ואת עדיין בלחץ תמיד אפשר לנדנד שוב לרופא שאת בלחץ - וזה לגיטמי לגמרי. אז שיהיה בצלחה. פרח