חששות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תאריך הווסת האחרון שלי 20.9.02 עשיתי בדיקת הריון בתאריך 21.10.02 והבטא היה 100 שבוע לאחר מכן 28.10.02 הבטא הראה 859 . האם הרמה תקינה? הרופא שלי ביקשה לעשות בדיקה נוספת לראות שהכל תקין האם יש לי ממה לחשוש? יש לציין שעברתי לפני 5 חודשים הפלה בוששת ואני מאוד חוששת. בנוסף רציתי להוסיף שמלכתחילה לא היה לי רגישות בחזה אך הרגשתי נפיחות קלה בבטן והיום אני לא מרגישה את הנפיחות בבטן . היום עשיתי בדיקה נוספת ואיני יודעת מאיזו רמה של באטה אני צריכה לדאוג?
היי רינת, בתחילת ההריון ערכי הבטא מוכפלים מידי יומיים. בהצלחה!