הריון?!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני שלושה חודשים הפסקתי לקחת גלולות ואני וחברי היינו מקימים יחסי מין ללא אמצעי מניעה אלא במשגל נסוג. כעת אני מאחרת מזה שבוע במחזור. ערכתי אתמול והיום בבוקר בדיקות הריון באמצעות מקלון הזהב ושתיהן יצאו שליליות. האם יש לי סיבה לחשוש מפני היריון או שמדובר באיחור מוסבר?
בסוג כזה של יחסי מין בטח שיש לך סיכוי להיכנס להריון, כדי להיות בטוחה תעשי בדיקת דם להריון.
לעומת זאת אבל אם יש כבר שבוע שלם איחור ושתי בדיקות שליליות אל תכנסי ללחץ. חכי עוד כמה ימים ותחזרי על הבדיקה. לא נשמע שאת בהריון.