אוטרוגסטאן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר דימומים בשבוע הרביעי הרופא אמר לי לקחת אוטרוגסטאן דרך הפה. לאחר שלושה ימים שבהם לקחתי את התרופה שלוש פעמים ביום ראיתי שכתוב על העלון של התרופה שבזמן הריון יש לקחת אותה רק וגינלי - אני בלחץ אנא תשובתכם המהירה
הי עינתי, אוטרוגסטן ניתן לקחת גם דרך הפה וגם ואגינלית כך שאין לך ממה לחשוש. תופעת הלואי העיקרית בלקיחת התרופה דרך הפה הנה סחרחורות ולכן רוב הנשים שלוקחות תרופה זו נוטלות אותה ואגינלית אבל אם את מסתדרת בלקיחתה דרך הפה תמשיכי כך. בהצלחה!