חום הגוף לאחר ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נמצאת כחמישה ימים לאחר הביוץ והיום בבוקר מדדתי את החום והחום היה 36.4 מעלות, האם זה אומר שאני לא בהריון? האם אחרי הביוץ ועד המחזור חום הגוף צריך להיות גבוה וזה מעיד על הריון? אודה לתשובה למתמצאות בנושא מדידת חום השחר. יום טוב אושר
היי אושר, חום גוף גבוה מהביוץ ועד הווסת משך 14-16 יום מעיד על תפקוד ראוי של הגופיף הצהוב. הסיבה לחום היא הפרשת פרוגסטרון. במידה ואת הרה חום הגוף יישאר גבוה 36.9-37 מעלות. בהצלחה גלית