פענוח בדיקת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולן, לאחר תשובה חיובית בבדיקת הריון ביתית, עשיתי בדיקת דם מה התוצאה אומרת? Beta Subunit hCG - 39.3 זו לא תוצאה נמוכה מידי בשביל הריון?
התוצאה אומרת שזה חיובי, והכל תלוי כמה זמן את בהריון ומתי היתה השרשה. וכמובן לבדוק אם יש הכפלה של הבטא כל יומיים ז"א לבצע בדיקת דם נוספת עוד יומיים וראות שזה הוכפל. אל דאגה אני בהריון תקין היתי בשבוע חמישי עם 18.
אני מצטרפת לגליה. הכל תלוי מתי עשית את הבדיקה. תחזרי עליה עוד יומיים ותראי שהערך עולה לפחות פי 1.5. אני בדקתי יום לפני האיחור והייתי עם ערך 18 גם וכעת אני בשבוע 33... בהצלחה