ביוץ - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפי ערכת ביוץ היום הופיעו 2 קוים בערכה כלומר היום יום הביוץ אני גם מרגישה כאבים בבטן התחתונה, אתמול לא שכבנו, אך שלשום כן וגם היום ומחר אנחנו נשכב האם זה בסדר או מאוחר מידי מכיון שאתמול לא קיימנו יחסים ומהם הסיכויים? חודש שעבר גם גיליתי לפי ערכת ביוץ את יום הביוץ ובכל זאת לא נכנסתי להריון ענו לי
זה בסדר שאתמול לא שכבתם כי זרע חי בגופך כ- 72 שעות. היום כשתקימו יחסי מין ביום הביוץ הזרע יהיה "איכותי " יותר כי נמנעתם אתמול. גילוי הביוץ לא מחייב כניסה להריון!!!! זה כמובן יכול לשפר את הסיכוי לא לפספס את הביוץ ולקיים יחסים בזמן, אבל השאר זה הרבה מזל (שתהיה הפרייה ואז שתהיה השרשה וכו'...) בהצלחה