סימני מתיחה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לבנות שלום....... אני בשבוע 34 להריון אין לי עדיין סימני מתיחה , האם יכול להיות שיופיעו בשלב כזה ? אודה לתשובתכן .......
אני מאוד מקווה שלא יופיעו לך סימני מתיחה אבל תמיד יש סיכוי כי יש לך עוד כמה שבועות לגדול.
יש סיכוי כזה - ולכן מה שאני ממליצה הוא למרוח שמן נבט חיטה - במידה ועדיין לא מרחת. מאוד מומלץ בהצלחה פרח
אם עד עכשיו אין לך אז יש לך סיכוי טוב שלא יהיו לך, אבל בכל זאת תמרחי מלא קרם גוף, ישנם קרמים מיוחדים למניעת סימני מתיחה.