מודאגת מאוד-דחוף!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לבנות שלום רב, ביום ראשון 27.10.02 התחלתי לקחת כדורי "אגרסט" מאחר והמחזור שלי לא סדיר. לקחתי את הכדורים במשך 5 ימים 3 פעמים ביום ולפי דברי הרופא שלי הייתי אמורה לקבל ביום שבת 2.11.02 אך טרם קיבלתי ואיני מרגישה תחושה של לפני מחזור. האם זה יכול לקרות? מה הבעיה? יש סיבה לדאוג??? תענו לי בבקשה במהרה... תודה, מיכל
היי מיכל, גם אני לקחתי את הכדורים הללו לאחר שהבנתי על פי בדיקת הריון ביתית שאני כנראה לא בהריון אבל הרופא אמר לי שאני כנראה אמורה לקבל את המחזור בשבוע שאחרי שסיימתי את החמישה ימים שבהן לקחתי את הכדורים וכמה ימים אחרי שסיימתי אותם באמת הגיע המחזור. כך שלפי התאריכים שכתבת את אמורה לקבל את המחזור עד ה-7.11 (יום חמישי הקרוב) אם עד אז לא תקבלי אותו אז תפני שוב לרופא שלך ותבדקי מה קורה.