יחסי מין בתחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב! אנחנו בשבוע שלישי של הריון לאחר IVF. בטיפול הנוכחי נמנענו מלקיים יחסי מין לאחר ההחזרה, למרות שבמחלקה אמרו לנו שאין בעיה, מכיוון ששמענו שקיימים חילוקי דעות בין הרופאים. בטיפול קודם בו הייתה החזרה קיימנו יחסי מין ולא הייתה השתרשות (לא יודעת אם יש או אין קשר). שאלתי היא - האם מותר לקיים יחסי מין בשלב זה של ההריון? (הייתה לי הפרשה חומה לפני שבוע, אך היא נעלמה). האם החדירה מסוכנת? האם אורגזמה נשית מסוכנת? אנא ידע אותנו אם קיימים חילוקי דעות בין הרופאים. אנחנו מעדיפים להתנהג כ"בית שמאי" ולא לאבד את ההריון הזה. תודה רבה ושבוע טוב! זלדה.
אחרי הפריה הרופא אסר עלינו לקיים יחסי מין .לפחות עד כמה שידוע לי שליש ראשון תשמרו על ההריון. היום אחרי 9 שבועות נשארתי עם שני שקים ריקים ובלי הודעה מוקדמת....
אני מצטערת. אין לי הרבה מילים לנחם... תודה על העצה. בכל מקרה אני מקווה שהרופא כאן יענה לי.