האם יש הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, תמול עשיתי בדיקת דם, מכיוון שהמחזור מחר כבר 11 יום. התוצאה = HCG - 64. האחות אמרה שלא בטוח שזה הריון - כי זה לא מעל 100? אני קצת במתח - והייתי רוצה לדעת אם אכן מדובר בהריון. ומה עליי לעשות כדי לוודא סופית?
מה האחות בילבלה לך את המח? כל תוצאה מעל 25 היא חיובית. לכן, אם יצא לך רמת הורמון של 64 אז את בהריון. מזל טוב!
כדי לוודא אם מתפתח הריון תקין. תחילת הריון תקין משמע הכפלה של הבטא. ביום א תבצעי
האחות צודקת הריון שמתחיל עם רמת הורמונים כזאת נמוכה עלול להיןת הריון כימי בלבד אשר יסתיים במחזור.