תוצאות בדיקות בשבוע 24 - דחוף!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לרופא ולבנות! אני בשבוע 23 וחמישה ימים ועשיתי ביום שני האחרון את בדיקת הסוכר (שעה אחת) ועוד כמה בדיקות. אני קצת מודאגת מתוצאות הספירה: WBC - Leucocytes - 15.3 Red Blood Cells - 3.53 Hemoglobin - 10.1 Hematocrit - 31 בדיקת הסוכר יצאה 105.1 (שזה אני כמעט בטוחה שזה תקין לחלוטין). בעיקרון אלו החריגים (ההמוגלובין במיוחד) שמדאיגים אותי, הרופאת נשים שלי לא מקבלת היום ומחר ואני ממש רוצה לעבור סוף שבוע שקט. אמרו לי שהתוצאות האלה סבירות נוכח העובדה שיש לי בגוף כעין "פרזיט" שלוקח ממני את הכל. אנא תשובה של מביני העיניין.
שלום לך בקשר להמוגלובין - טבעי שההמוגלובין יירד בהריון כעת עלייך פשוט לקחת ברזל. אין לך מה לדאוג, שבת שלום, המשך הריון קל.