תזונת תינוקות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביתי בת שישה חודשים ורק לאחרונה הוספתי לה פירות וירקות לחלב שהיא יונקת ממני עד כה וכמובן תמשיך. לפני כמה ימים פורסם שתינוק שהוריו נתנו לו דבש לכה בשיתוק, כמו-כן הם נתנו לו גם גלידה שידוע כי אסור לתת. ראשית מדוע גלידה זה גם מסוכן? בעלי מאד אוהב לתת לביתנו לטעום דברים למרות שאני מבקשת שיפסיק. האם ניתן לאמר מה הדברים המסוכנים באמת עד גיל שנה? אודה באם תהיה לכם תשובה עבורי
בטיפת חלב אומרים בדיוק אילו מזונות ניתן לתת לילד בן חצי שנה ואילו לא. אני יודעת שאסור לתת לילד עד גיל שנה ביצה, חלב ומוצריו, כל דבר המכיל גלוטן כמו דייסות למרות שכתוב מגיל חצי שנה, סולת ודבש. אני זוכרת שגם אני נתתי לילדי לטעום מידי פעם דברים לא בכמות כמובן אבל צריך באמת להיזהר כי יש להם מעיים מאוד רגישות. מקווה שעניתי לך אם לא תמיד ניתן להתקשר לטיפת חלב ולשאול גליה
עד כמה שאני זוכרת, חלב פרה וביצים לא נותנים עד גיל שנה.