טיפול שיניים בתחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אתמול גיליתי שאני בהריון (חודש ראשון) אני נמצאת בעיצומו של טיפול שיניים ארוך, ועלי לעבור עוד השבוע עקירת שן ומאוחר יותר שתל. האם מותר לבצע את הטיפולים בשלב זה? ואם לא, מהי האלטרנטיבה?
באופן עקרוני אין מניעה לעבור טיפולי שיניים בהריון, רצוי לחכות לסמסטר השני, אם הטיפולים שאפשר לדחות, מה שאי אפשר לדחות אז עושים, מה שכן תיידעי את הרופא שיניים שלך על הריונך, כי קיימות זריקות ההרדמה מיוחדות לנשים הרות, (ללא אדרנלין).