הפרשות בביוץ או לפני ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי בנות ! אני נמצאת היום ביום 11 מיום קבלת הווסת האחרונה. הבנתי שניתן לעלות על יום הביוץ לפי ההפרשות. האם משהי מכירה נושא זה. איך אוכל לזהות הפרשות אילו. כבר יומיים יש לי הפרשות בצבע צהבהב, מה זה אומר? האם צריך להיות הפרשות לפני הביוץ. לפי החישוב שלי הביוץ שלי אמור להתרחש ביום ה-15 נ.ב. אני שומרת על טהרת המשפחה - נידה אודה לתשובה למי שיודעת יום טוב אושר
אושר שלום, ההפרשות בזמן הביוץ הן צלולות והרטיבות רבה. בהצלחה חני