תודה שיר, אני באמת בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שיר שלום אני שאלתי אותך שבוע שכבר על בדיקת דם שעשיתי ויצא 9 וגם בדיקת שתן שיצא פס חלש מאוד אז בדקתי בבוקר חום ובאמת היה 36.9 באותו יום עשיתי בדיקת שתן נוספת והיתה תשובה חיובית ואחרי יומיים עשיתי בדיקת דם ואכן אני בהריון אז זה לא נכון מה שאומרים שרק מעל 10 זה הריון כי לי היה 9 ותודה רבה על העצות, עזרת לי מאוד קרן
קרן שלום, מזל טוב!!! המון הצלחה!!! שיר
גם לי בבדיקת דם ראשונה (שהיתה לפני שבוע) יצא 3.72 ו- 3ימים לאחר מכן 65!!! ההורמון פשוט "פורץ" בבת אחת. שיהיה מזל טוב לכולנו...