צירי לידה - דחוף ביותר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם כאבים בבטן התחתונה ובצד השמאלי של הבטן הם צירים? זה כאבים לא כל כך סדירים אבל חוזרים ונשנים................ והאם כאבים אלה והקאות הם סיפטומים שיכולים לקרות לפני לידה אם הכאבים אינם צירים?? אני שבוע 38 ומאוד מודאגת.............
צירים אמורים להיות דומה להתכווצויות קטנות שהולכות ומתחזקות וגם נמשכות יותר ויותר זמן, אצלי הם התחילו מהבטן התחתונה (ולא מהגב כמו שכתוב בספרים), את יכולה למדוד אותם עם שעון כל כמה דקות הם מגיעים ומה האורך שלהם, אבל אם את מודאגת וגם לא מרגישה טוב אז אולי עדיף שתגשי למרפאת נשים או בית חולים קרוב שיחברו אותך למוניטור. בהצלחה!