שאלה לדוקטור בנושא תנועות עובר!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, אני בשבוע 19+4 להריוני הראשון ולפני שבועיים התחלתי להרגיש תזוזות שעם הזמן התחזקו ונעשו על בסיס יומיומי אפילו... העניין הוא שכבר כמעט שבוע אין כלום, אולי בעיטה פעם ב... אני יודעת שגיל ההריון צעיר יחסית כדי להרגיש את זה באופן סדיר וחזק, אבל למה עליי לצפות? זה נורמאלי הפוגה של שבוע? שה"F הבדיקות בהריון תקינות, גם הדם וגם האולטרסאונדים למיניהם. מה הסיבה להםוגה הזו? למה עליי לצפות בהמשך? ומבחינת התפתחות העובר מתי הוא מקבל מערכת עצבים מספיק מפותחת כיץנועע ואני ממש ארגיש אותו? ועוד שאלה, יש לי ביומיים האחרונים בערך 2-3 פעמים ביום התקשויותקצרות של הרחם..מה זה יכול להיות? הכנה של הרחם? גדילה? תודה ויום טוב מאיה
מחודש שישי תנועות העובר מתחזקות, ואז ניתן להרגיש אותן לעיתים קרובות יותר. עד אז הן חלשות ולעיתים רחוקות יותר. התקשות הרחם היא תופעה רגילה בהריון, בעיקר בחודשים מתקדמים יותר, אז הן דחופות יותר ומורגשות ולעיתים אף מלוות בכאב.