מיגרנות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 40 הריון רביעי שבוע 6, סובלת בדרך כלל ממגרנות המטופלות באימיטרקס. בהריון הנוכחי התקפי מגרנה בתדירות גבוהה, מה אפשר לקחת על מנת להקל?
גם אני סובלת בד"כ ממגרנות. בהריון זה סבלתי עד חודש 4 - ולפי מחקרים אומרים שעד חודש זה מי שסובלת ממגרנה זה עובר. מה שכן לא מומלץ עד חודש 3 לקחת תרופות - אם את ממש סובלת אקמול הוא יחסית בסדר. אך גם זה לא מומלץ מה שיכול לעזור זה - שמן סיני שמאוד עוזר!!!! ומקלחת חמה או קרה - מה שעוזר לך יותר (תלוי בסוג המגרנה) אז שיהיה בהצלחה פרח