למי שיודע/ת - שאלות על הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
1) מה אחוז ההפלות בהריון ראשון? מה הסיכוי שזה יקרה לי (חס וחלילה)? 2) אני כעת בשבוע רביעי. הרופא אמר לי לבוא לאולטרסאונד עוד 3 שבועות. האם כדאי לבצע בתקופה זו בדיקת דם נוספת על מנת לראות שרמת ההורמון עולה (כרגע יש לי רמת הורמון 65).
אם זה ירגיע אותך תעשי בדיקת דם ותבדקי את תדירות העליה של הבטא
באיזה יום של האיחור עשית את הבדיקה? כמה ימים עברו מאז שעשית את הבדיקה? והאם המחזור שלך מסודר, ואת יודעת בוודאות את יום הביוץ?