אגיסטן בתקופת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לכולם אני מבקשת לדעת באיזה חודש להריון ממולץ להתחיל בטיפול באגיסטן טבליות? לציין שאני בחודש הרביעי .
פני למרכז הטרטולוגי בירושלים בהנהלתו של פרופרסור אור-נוי, שם נותנים ייעוץ טלפוני ובכתב בכלל הקשור לתרופות אסורות ומותרות בזמן היריון והנקה: 9778274 , 9779309 - 08.
איין המלצה על שימוש בתרופה כלשהיא בהריון ללא סיבה. באשר לאגיסטן- ניתן לשימוש בהריון , במידה וקיים צורך רפואי. ככלל, ההמלצה להמנע מתרופות בשליש הראשון של ההריון .