האם תתכן ווסת בתקופת הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאלה לד"ר גבעוני: שלום, האם תתכן הופעת ווסת סדירה, אם כי בכמות פחותה, בתקופת הריון? בנוסף, ברצוני לדעת מידת אמינותן של בדיקות השתן הביתיות. תודה רבה, ובהצלחה לכולם!
רינה שלום, אומנם אני לא ד"ר אבל ככל הידוע לי יתכן שיהיו דימומים קלים (לא כמו במחזור רגיל) בתחילת ההריון, דבר זה יכול לנבוע מההשרשה של הביצית. אם את בהריון רצוי שתפני לרופא/ת נשים שלך לבדיקה. בקשר לאמינות הבדיקות הביתיות- אם עשית את הבדיקה כמו שכתוב אז היא בהחלט אמינה. מקווה שעזרתי... אורית