שבוע 21
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נאמר לי שבשבועות אלו עלי להתחיל להרגיש כמו בלונים קטנים או גזים ואני לא מרגישה עדיין כלום. מחובתי ליידע אתכן שכל ההריון עד עכשיו עבר תקין לחלוטין אני מרגישה מצויין וחוץ מעייפות חריגה הכל מצויין. זהו הריוני הראשון ולכן אני מעט לחוצה אולטראסאונד אחרון לפני שבועיים הכל היה תקין. אנא עזרתכן תודה רבה גל
שלום גל! אני התחלתי להרגיש בשבוע 21 תזוזות קלות, אבל זה היה רק שמאד התרכזתי. זה יכול להתחיל גם בשבוע 24 ואין לך מה לדאוג. הרי גם אנחנו וגם העוברים כל כך שונים האחד מהשני ולכל אחת ואחת תחושות שונות וסף גרוי שונה. תמתיני בסבלנות ותהיי רגועה, זה בסוף יגיע.