ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יכול להיות ביוץ לאחר שזוהה בבדיקת ביתית וקיום יחסים כמה פעמים לפני ואחרי ובכל זאת אין הריון? האם זה מצביע על בעיה כלשהיא? האם כדי לנסות גם החודש עם בדיקת ביוץ? ענו לי בבקשה
ביוץ לא מחייב כניסה להריון! יש עוד הרבה גורמים בדרך. הסיכוי להכנס להריון בכל מחזור הוא כ-30% לכן שלא הצלחת לא מעיד על בעיה. הרב מצליחים בחצי שנה הראשונה לנסיונות והשאר בשנה הראשונה. רק אם שנה לא מצליחאז הרופאים עושים את כל בדיקות הפריון הנדרשות. אם נח לך להשתמש בערכות ביוץ אז תמשיכי. את יכולה גם למדוד את חום השחר או פשוט לקיים יחסים יום כן יום לא כל התקופה..... בהצלחה