הריון "כימי" - שאלה לרופא!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מקריאה של תשובות קודמות בפורום זה הבנתי שמה שמכונה הריון כימי הוא למעשה עליית הורמון ההריון (הבטא) אך ללא ממצא של שק הריון. כמו כן נאמר כי בדר"כ הוא מסתיים בשבוע 5-6. ברצוני לשאול: 1.) כיצד הוא מסתיים?? האם בצורת דימומים? האם זהו למעשה מחזור? 2.) האם סיומו של הריון שכזה הוא למעשה הפלה? האם יש להתייחס אליו כהפלה טבעית ? מודה מראש על תשובתך.
הריון כזה הוא הפריה, שהיתה קיימת אך מסיבה כלשהיא הפסיקה להתפתח, בא לידי ביטוי בערכי בטא עד 100, בטא שלא מכפילה את עצמה. מסתיימת במחזור, כי לא התפתח שק הריון. שק הריון מתפתח בערכים גדולים מ1000 לכן לא נחשב כהפלה, יש מגדירים את זה פשוט כעכוב במחזור. חשוב לזכור ,שלא כל בטא מעל 10 = הריון. ולא למהר ולאחל מזל טוב, כי זה עשוי להסתיים בעגמת נפש.