כניסה להיריון לאחר cmv
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בעקבות הדבקות ב-cmv בעת השליש הראשון להיריון עברתי הפסקת היריון. כעת שבעה חודשים מאוחר יותר תוצאת בדיקת הדם מורה על IGm שלילי, אולם ערך ה-IGg גבוה באופן משמעותי מבדיקות קודמות שביצעתי בחודשים האחרונים. (AVIDITY עומד על 45). האם עדיין יש מניעה להיכנס להיריון במצב כזה?
ההנחיה הינה להמתין עד תרביות שליליות ומבחינת רמת IG g רמה שכזו יכולה להשאר גם חצי שנה . התיעצי עם מומחה למחלות זיהומיות, לרוב מקובל להמתין כחצי שנה לפני ההריון הבא
what is CMV and what is the adivity testing?