מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 18 ,תוצאות השקיפות עורפית +חלבון עוברי הראו 1:4. בצעתי מי שפיר לפני מס ימים ובנתיים קיבלתי תשובה ביניים שהכל נראה בסדר ,אבל אי אפשר לדעת מה יהיה בסוף. כיצד הבדיקה נבדקת?האם יש מאמרים או אתרים בנושא? אם קיבלתי תשובת ביניים שהכל בסדר ,האם עליי להיות מאושרת כרגע? תודה
המתיני לתשובה הסופית שתקבע אם ההרכב הכרומוזומלי של העובר תקין. אינני מכיר תשובות ביניים. חפשי באתרים כלל עולמיים תחת Amniocentesis למשל יש אתר http://www.stanford.edu/~holbrook/Amniocentesis.html