הריון בשבוע שלישי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברנו הזרעה(ללא טיפול) ואחרי שבועיים וחצי התגלה הריון בבדיקת דם. הרמה היתה 54. חזרנו אחרי יומיים לבדיקת דם נוספת והרמה עלתה ל76. האם העלייה הזו מספיקה ומעידה על הריון? לא קיבלנו תשובה על כך. תודה מראש
דניאל שלום, התשובה חיובית את בהריון. גדול מ-10 - הריון. בתחילת ההריון הורמון hcg מכפיל את עצמו כל יומיים. אני חושבת שעד לרגע זה ההריון תקין. מזל טוב ובהצלחה שיר
אמרת שזה מכפיל את עצמו. ביום שלישי זה היה 54 והיום(חמישי) זה 76, וזה לא הכפלה. האם הכל תקין בכל זאת?
שיר, האם שמעת אי פעם על המושג הריון כימי?
לילי שיר צודקת !