הריון או לא?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
המחזור מאחר בכמה ימים, בדיקת שטן הראתה קו חלש, בדיקת דם הראתה כמות של 9 והיה דימום חלש מאוד רצוי לציין שיש לי כבר ילד אחד ובתחילת ההריון שלי איתו היה לי גם כן דימום קל מה זה אומר? מה זה 9?
שלום קרן, האם כוונתך 9 hcg? בד"כ יצויין בתוצאת בדיקת הדם שלילי או חיובי, או יופיע משפט קטן מ-10 או גדול מ-10. אם קטן מ-10 המשמעות שאין הריון. אם גדול מ-10 הריון. דימום יכול להצביע על השתרשות העובר ברחם. יחד עם זאת יכול להעיד על הפלה מאיימת. אם לא תקבלי מחזור תדרשי אולי לבדיקת דם כמותית, כדי לבחון את קצב התקדמות ההורמון hcg/ בהצלחה שיר
תודה על התגובה המהירה מה שמצויין בבדיקה זה 9 -נא לפנות לרופא להמשך מעקב מה המשמעות של מספר כזה? האים זה לא או שיש הורמוןואז יש הריון או שאין אפילו 1 ואז אין הריון ומה המשמעות של פס חלש מאוד בבדיקת שטן? תודה