בטא גבוהה מידי? הייתכן?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע חמישי (יום ראשון של וסת אחרונה 14.9.02) אתמול עשיתי אולטראסאונד כדי לוודא שאכן יש שק ברחם (אחרי הריון מחוץ לרחם, דאגתי) בכ"א הרופא אמר שהשק נראה לו "מעט קטן" ושלח אותי לבדיקות דם לראות ערכי בטא. קבלתי תשובה מהמעבדה עכשיו 3560. הבנתי שבשלב הזה של ההיון זה לא אמרו לעבור את ה1000? לא ברור לי איך שק קטן הולך עם כאלו ערכים גבוהים. האם זה נשמע תקין? תודה
לפי הספר של בר בשבוע 5-6 הבטא יכולה להיות בין 500-6000, כך שזה בסדר. בהצלחה