B12
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הינני שנה אחרי לידה, אובחן אצלי B12 נמוך לפני כחודשיים (133) קיבלתי זריקות כדי להעלות את רמת הויטמין (כרגע הרמה בסביבות 400) האם כדאי לאכול כתחליף לבשר הבקר (אותו איני אוכלת) מוצרי סויה למיניהם? האם יש אמת בפירסומים על כך שסויה מעובד אינו בריא? מיכל
ממליצה לך לרכוש כדורי מציצה של ויטמין זה. כדור אחד ליום מתחת ללשון - עובר ישירות למחזור הדם ולא דרך מערכת העיכול, ולכן מומלץ ניתן להשיג בטעמים דובדבן או פטל (של סולגאר הכי מומלץ) בהצלחה!