סימני הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב החודש אני קיבלתי מחזור אבל יש כל כל מיני סימנים שמדאגים אותי: עיפות מוגברת,חולשות,סחרחרות,בחילות. אפשר להכנס להריון ולקבל מחזור? תודה אירה
ira שלום, שלילי לחלוטין. לא ייתכן מחזור עם הריון. התופעה שאת מציינת יכולה לנבוע גם מחוסר ברזל.
שלום אירה! כפי שאני יודעת זה אפשרי. התשובה הכי מהירה כן או לא תתן לך בדיקה שאפשר לקנות אותה בפארם. בהצלחה
אפשרי גם אפשרי. כבר שמעתי על נשים שהגיעו לבדיקה וגילו שהן כבר בחודש הרביעי, למרות שקיבלו מחזור כל הזמן. קוראים לזה "דימום של השרשה", והוא מגיע בקצב של המחזור. בכל אופן, באמת הכי כדאי לעשות בדיקה ביתית ולברר. בהצלחה!