האם יש סיכוי כלשהו שאני עדין בהריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הייתי בשבוע השלישי של ההריון והופיע לי דימום ממש ממש חזק האם יש עדין סיכוי כלשהו שאני עדין בהריון?
נואשת, איך את מחשבת שבוע שלישי? האם שבוע לאחר הביוץ בצעת בדיקת דם? כנראה קבלת תשובה חיובית. קורה לפעמים שהריון נפלט לפני שאישה יודעת בכלל שהייתה בהריון, ואז היא מקבלת מחזור כרגיל, ולפעמים גם באיחור של כמה ימים. בשליש הראשון רב העוברים הלא תקינים נפלטים בדרך הטבע. ואם אכן זה מה שקרה מוטב כך ובשלב מוקדם. אל תצטערי עם כל הכאב תנסי שוב בפעם הבאה. שיהיה בהצלחה
קודם כל לא ייתכן לאבחן הריון בשבוע שלישי להריון שכן הריון סופרים מיום קבלת הוסת האחרונה, כך שברגע הגילוי את כבר בשבוע 5 להריון. שנית, גם דימום משמעותי בתחילת ההריון - אינו אומר בהכרח שההריון נפל - יש לשם כך לוודא בבדיקת אולטראסאונד. מקווה שההריון יחזיק עד לסופו בהצלחה ונוס