רעלת הריון ופגים.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מעוניין בכל פיסת מידע על רעלת הריון. עד לאיזה שבוע הצלחתן למשוך את ההריון? היו השפעות על העובר? בקשר לפגים- מה הפג הכי "מעיר" שנולד ונשאר בחיים? בבקשה שתפו אותי בניסיונכן. צוק
אני גם חליתי ברעלת הריון ,היה לי לחץ דם גבוהה מאוד ,בצקות, וגם כאבים בבטן העליונה, ילדתי בשבוע 30 אחרי שאושפזתי למעלה מחודש בביה"ח והוזרק לי זריקות להבשלת ריאות , ילדתי במשקל 1400 . אין לך מה לפחד היום יש המון מקרים כאלה בהצלחה.
אני גם חליתי ברעלת הריון ,היה לי לחץ דם גבוהה מאוד ,בצקות, וגם כאבים בבטן העליונה, ילדתי בשבוע 30 אחרי שאושפזתי למעלה מחודש בביה"ח והוזרק לי זריקות להבשלת ריאות במשקל 1400 . אין לך מה לפחד היום יש המון מקרים כאלה בהצלחה.
אני גם חליתי ברעלת הריון ,היה לי לחץ דם גבוהה מאוד ,בצקות, וגם כאבים בבטן העליונה, ילדתי בשבוע 30 אחרי שאושפזתי למעלה מחודש בביה"ח והוזרק לי זריקות להבשלת ריאות , ילדתי במשקל 1400 . אין לך מה לפחד היום יש המון מקרים כאלה בהצלחה.
מכירה תינוק שנולד במשקל 500 גר' ושרד
קראתי בעיתון לפני חצי שנה שתינוקת נולדה במשקל של 450 גרם ושרדה