בחילות מלוות בחום? דחוף!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 9 ואתמול לראשונה היו לי בחילות מהבוקר על הערב הקאתי 4 פעמים והרגשתי לא טוב ובערב היה לי חום 38.3 האם זה וירוס או שזה חלק מהתופעות?
הי מיכאלה לי אישית נראה שיכול להיות שיש לך שני דברים נפרדים מכיוון שהבחילות וההקאות שאני סבלתי מהן בצורה מחרידה בהתחלת ההריון לא צריכות להיות מלוות בחום. דבר נוסף שמאוד חשוב לי לכתוב לך זה שחום בשליש ראשון להריון יכול להיות מסוכן לעובר ולכן חשוב מאוד שאם יש לך חום זה לדבר עם הגניקולוג שלך במהרה, לי היתה בתחילת ההריון דלקת בגרון והגניקולוג אמר לי לקחת אקמולים ולשמור כל הזמן שהחום לא יעלה לי. הרבה בריאות וכל טוב