אשמח לקבל תשובה בהקדם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אישה שמקיימת יחסי מין עם אדם בגובה מטר ארבעים (נמוך קומה) ונכנסת ממנו להריון, כאשר גם היא נמוכה, האם הילד שיולד יהיה בגובה הממוצע של האב והאם ? או שיכול להיות מצב בו הילד יהיה גבוה משני ההורים ולאו דווקא יהיה נמוך קומה כמוהם ?
רוב הסיכויים שהילד יצא נמוך הם גבוהים מאוד, אלא אם כן יש במשפחה אחים או אחיות גבוהים אז הסיכוי שהילד יצא גבוה בעוד כמה סנטימטרים מההורים הוא קצת גבוה יותר. אחרי הולדת הילד, תהיי במעקב רפואי עם ילדך ואולי יהיה ניתן לטפל בילד בהורמוני גדילה אם הגדילה והצמיחה של הילד מתעכבים. אבל זה כמובן רק ביעוץ עם רופא ילדים. בהצלחה