האם ייתכן שאני בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי איחור של 12 יום , עשיתי בדיקות ביתיות שהיו שליליות , האם ייתכן שלמרות זאת אני בהריון?
בדיקות ביתיות לא תמיד מדויקות. בדיקת דם תתן לך תשובה ודאית של כן או לא. לא צריך לקבל הפנייה לבדיקת דם אלא פשוט לגשת ולעשות. המחזור שלך סדיר בדרך כלל? כי אם לא יכול להיות שאת בכלל לא האיחור.....
כן, כדאי לבצע בדיקת דם שהיא הכי אמינה 100 אחוז אני עשיתי 2 בדיקות ביתיות בהפרש של שבועיים אחת מהשנייה ובשתיהן התוצאה היתה שלילית ועדיין ראיתי שהמחזור לא מגיע, ביצעתי בדיקת דם שהראתה שאני מאוד מאוד בהריון. לכן אני ממליצה לך לעבור בדיקת דם. בהצלחה.
תודה !