עישון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע ה- 28, הריון ראשון.מיד עם היוודע ההריון הפסקתי לעשן. לפני כן עישנתי כקופסה ביום משך מספר שנים. בתחילה לא היתה לי שום בעיה לא לעשן מאחר וסבלתי הרבה מבחילות והקאות, אך היום קשה לי יותר ויותר בלי הסיגריות. ידוע לי סיגריות מזיקות אך בכל זאת רציתי לשאול מה הסיכונים במידה ואשה מעשנת במהלך ההריון ולאחריו במידה והיא מניקה.
לסיגל, כולם יגידו לך שזה לא טוב ותוותרי על הסיגריות. מה שנכון בעיקרון. אבל אם בא לך מאוד, תקחי "שכטה" רק כדי להרגיע את הקטע של:"בא לי ואסור לי" ותראי שאולי בעצם לא בא לך. אני ניסיתי את זה וכבר לא הייתי רגילה ומאז כבר לא בא לי (לא מאוד...) עוד לא הוכח בשום מקום שסיגריה או שתיים בשבוע גורמות נזק לעובר. לכל מי שכועסת על מה שאני כותבת - זה על דעתי ולא מידע רפואי ועל סמך הרבה מאוד קריאה והתעניינות. התיאוריה שלי אומרת שיש כל כך הרבה גורמים מזיקים בחיים שלנו (למי שגרה בעיר - להסתובב בתוך הפיח של המכוניות כל היום לא פחות מזיק מסיגריות) ואנחנו נדבקים באובססיביות לנושא של אלכוהול וסיגריות וצריך לקחת הכל בפרופורציות. רק שיהיה בהצלחה ושנהיה בריאים!