מספר שאלות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 33 , יש לי 2 ילדים. בעבר נכנסתי להריון בלי כל בעייה, בחודש הראשון שבו ניסינו. אני מנסה כבר 4 חודשים להיכנס להריון, וללא הצלחה. לפני כ-6 חודשים עברתי היסטרוסקופיה לצורך הוצאת התקן תוך-רחמי. האם לפעולה זו עלולה להיות השפעה על הכניסה להריון? (עקב הידבקויות וכיו"ב). בנוסף, הוסת האחרון שלי היה שונה מהרגיל - ביומיים הראשונים הדימום היה חזק ומלווה בנפילת קרישי דם (נראים כחתיכות כבד). כיום יש לי איחור של יומיים (אם כי המחזור שלי לא סדיר עד כדי ודאות...) אולם בדקת הריון ביתית שביצעתי שלשום היתה שלילית. מזה כשבוע אני חשה בכאבי בטן (תחתונה) עמומים, הדומים לכאבי וסת מבחינת המיקום, אך - כאמור - אין כל דימום. האם יש הסבר לתופעות הנ"ל?
עלייך להבדק כולל הערכת השחלות בבדיקת אולטרסאונד , יתכן ומדובר בגופיף צהוב מדמם בתהליכי ספיגה.