ניתוח שבר בעבר ולידה בעתיד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 25 ומעונינת לדעת אם יש השפעה של ניתוח שבר ולידה. עברתי ניתוח שבר (הרניה אינגאוינלית) לפני 15 שנה, אבל מאז אני משתדלת - בהמלצת הרופאים - לא להרים משאות כבדים או להתאמץ מאוד, כי יש סיכוי שיקרה לי שבר בשנית (אני חושבת שהיום הסיכוי לחזרה כמעט לא קיים, כי מניחים רשת באיזור הניתוח כפרופילקסה , מה שבעבר לא עשו). האם מאמץ הלידה יכול לגרום להרניה? האם אאלץ לעבור ניתוח קיסרי, או שאין בכלל קשר בין שניהם??? אשמח לתשובה, תודה.
איין קשר בין ניתוח לתיקון שבר מפסעתי לבין שיטת הילוד