קיום יחסים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לפני כחודש הוחזרו לי עוברים מוקפאים , עתה אני נמצאת בשבוע העשירי להריון ( הריון תאומים),ברצוני לשאול כמה שאלות בקשר לקיום יחסי מין , 1. האם מותר לקיים יחסי מין בחודשים מוקדמים של ההריון ? 2. אני עדין מקבלת הורמונים עד השבע ה12 האם מותר לקיים יחסי מין בזמן שאני מקבלת הורמונים(הריון מהפריה)? 3. האם קיום יחסי מין אינו מסכן את העוברים מכוון שיש לי תאומים? 4. איזה חודשים של ההריון ניתן לקיים יחסי מין( הריון מהפריה) בבטחה ?
איין הבדל מעשי מבחינת קיום יחסי המין בין הריון שהושג בהפריה חוץ גופית או בהפריה תוך גופית. ניתן לקיים יחסי מין לכל מהלך ההריון במידה וחשים טוב,אין דימומים,אין צירים מוקדמים או כל הפרעה אחרת